Dapatkan Segera!!

Dapatkan produk kecantikan SF Beauty yang terlaris di pasaran. Dijamin berkesan dan ORIGINAL dari pengeluar di Kelantan. Harga yang minimum untuk kecantikan anda yang maksimum. Jika berminat, boleh hubungi di talian yg tertera di sebelah kanan blog atau sfbeautylover@gmail.com. Terima Kasih
HANYA RM96 1 SET, FREE POSTAGE!!
BELI BANYAK, HARGA BOLEH RUNDING ^^

Friday 19 July 2013

Jarakkan penggunaan Night Cream

Assalammualaikum : )

Harap semua sihat2 jek ye and konsisten guna SF beauty. Make sure sebelum tido, pakai night cream but who those yang da pakai lebih sebulan setengah, da boleh skip pakai night cream hari2. Bukan apa, kalau yang da dapat hasil yang memuaskan hati,da boleh jarakkan penggunaan sf beauty.  Kalau yang muka dulu penuh jerawat, then jerawat da surut and da ok, boleh jarak da guna.

Ape sebab kena jarak?? Sebabnya, nak bagi kulit berehat juga bila kulit muka da ok..pakai 2 3 hari sekali shj..day cream pon kadang2 da boleh skip kalau rasa malas nak pakai.makin jimat pastu.huhu..

Berdasarkan pengalaman saya pakai, 2 bulan memang konsisten pakai without miss. Semangat nak putih dan hilangkan ape2 yang tak patot kat muke ni. After muka da putih and kulit mkin ok, start jarakkan penggunaan cream..tak akan ada effect,muka jadi gelap balik ke,jerawat naik ke, ape ke..same jek, still putih i olzz.huk3..

Kalau customer2 dok tanya2 saya pasal guna cream, saya cadangkan camni la.jarakkan bila sudah dapat hasil yang diingini..

p/s: maaf ye kalau grammar berterabur.ngantuk mata dok menaip ni.al-maklumlah pagi penat keje.huhu..but sesiapa yang ada order,direct mesej/kol/whatsapp lagi senang.cepat kita reply.

No comments:

Post a Comment